sunday

 
Sjukling här. Hur har ni det? Fast jag är sjuk är jag på himla gott humör, eftersom... Den 8 maj är jag på Friends Arena med två av mina bästa vänner för att se mina idoler (drumvirvel please): One Direction! Aah jag är så himla glad och taggad, det kommer vara hur super som helst!
Anyways,  var jag ju också övernatten hos Aino, vi såg på fyrverkerier, åt glass och hade det mysigt. På lördagsmorgonen gick vi på loppis. Och jag hittade en ljuvlig klänning(den är så där härligt rosa och får mig att känna mig som en liten fè) och ett par jeans.
Vad har jag gjort idag då? Sovit. Hostat. Lyssnat på musik. Sovit. Hostat. Lyssnat på musik.
Ha det bra!
-Evelina
 

 
 



 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback