och jag vet att allt är för bra nu

 
        
 
blomkransar är de finaste huvudbonaderna jag äger och our moment är den härligaste doften jag har
 
 
hade tänkt sluta blogga pga att inspirationen flytt sin väg och min uppdatering sög(suger), hade t.o.m. raderat de flesta av mina inlägg, men kunde bara aldrig förmå mig att skriva det där sista inlägget. egentligen vill jag inte heller sluta för älskar verkligen att blogga, så drog slutsatsen att näe det tar inte slut än. vi ska probably byta bloggportal med frida och svara på det där frågeinlägget vi hade någongång i början av sommaren. lolhurlataärviriktigtdetärsnartetthalvårsedan? 
ps. om det finns något ni gärna skulle vilja att jag/vi skulle skriva om så lämna en kommentar!
 
pussar&kramar
-Evelina
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback