5 stycken

saker som jag är glad över idag

1. Det är påsklov och solen skiner ute!
2. Jag har skaffat fler tidningar att klippa i.
3. Det är under två månader till min födelsedag och lite över två månader tills det är sommarlov!
4. Att jag inte har nåt som jag faktiskt måste göra.
5. Att jag faktiskt har helt ljuvliga vänner!
 
 
saker jag har gjort idag
 
1. Haft prov.
2. Gått omkring med min vårjacka, converse, mjukisbyxor, triangel-galaxy t-shirt och min beatles kass.
3. Varit och sett på en innebandymatch.
4. Sprungit till biblioteket.
5. Skrattat.
 
 
saker jag inte kan leva utan just nu
 
1. Mina converse.
2. Vårsolen.
3. Mina mjukisbyxor.
4. Mina underbara vänner.
5. Musikmusikmusik.
 
låtar jag lyssnar på just nu
 
1. Matisyahu - Sunshine
2. Imagine dragons - On top of the world
3. The lumineers - Ho hey
4. Birdy - People help the people
5. San cisco - Awkward
 
-Frida
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback