liten sommarlista

5 saker jag är glad över just nu :
 
1. jag befinner mig då det här inlägget publiceras i croatien och njuter av solen ( hoppas jag åtminstone )
2. jag har en jättelyckad vecka bakom mig 
3. jag har fortfarande en massa veckor kvar av sommarlovet
4. jag finns och jag har allt jag behöver
5. jag är helt enkelt nöjd med livet just nu !
 
 
5 saker jag ser fram emot :
 
1. hela resten av sommarlovet 
2. fotbollsresan till danmark i slutet av sommaren 
3. då jag har tillräckligt pengar till ett stativ och en fjärrutlösare
4. att inreda mitt blivande rum
5. framtiden
 
 
5 saker jag inte kan leva utan just nu :
 
1. mina solglasögon
2. solen 
3. håkan hellström 
4. penna och favorithäfte
5. böcker
 
 
3 saker jag älskar :
 
1. fågelsång
2. syrenblommor 
3. sommaren 
4. att resa 
5. helsingfors
 
-Frida 
 
( tidsinställt , är just nu i croatien )
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback