bedroom inspiration

Jag har alltså fått min systers gamla rum och ska nu snart börja renovera & inreda det. Kommer att måla väggarna vita och har planerat att åtminstone delvis fylla dem med bilder och annat trevligt. Tänker lämna rummet ganska simpelt, så att det sen om jag vill är lätt att ändra på osv. Annars så har jag antingen tänkt köpa eller sen gräva fram nån gammal kappsäck som jag kan ha böcker och tidningar i. Bilderna får helt enkelt förklara resten för jag vet inte vad annat jag ska säga ! Lägger antarligen in video / bilder när rummet är färdigt.
 
-Frida
 
- Tycker ni om sånahär inlägg och vill ni ha mera liknande ? Kommentera gärna. -
 
 


JOO! fö ja ska få ett eget rum, finallyy å ja vet inte alls hur ja ska fixa det...

Svar: nå bra att du gilla (;;; de lönar sig o si på weheartit åtminstone om man vill ha någå ideér !
wonderchildren.blogg.se

2013-06-30 | 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback