moviesmoviesmovies

5 bästa filmerna jag sett : 
1. Perks of being a wallflower , den var superfin och jättebra och perfekt helt enkelt ! 
2. 10 things I hate about you , den var jättemysig och på nåt sätt charmig och jag gillade den massor ! 
3. Forrest Gump , hade en jättefin historia , med lite humor och den var helt enkelt superbra ! 
4. ( 500 ) days of summer , också en på nåt sätt mysig film , som var gjord på ett lite speciellt men jättebra sätt. Den var romantisk , men den var ändå olik än dom flesta andra romantiska filmerna.
5. High school musical - filmerna , jag måste helt enkelt lägga till dem hit för Zac är så söt och de där filmerna är ju så mysiga och allting !
 
 
5 filmer jag vill se :
1. The notebook. 
2. Harry potter - filmerna .
3. The breakfast club.
4. A walk to remember
5. Half Nelson
 
-Frida
 
( tidsinställt )
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback